måndag 19 september 2011

Claudia Glitter Mix

Jag är tillbaka från landet och det första jag gjorde var såklart att ta bort mitt lack sen en vecka tillbaka och lacka om!
Denna gång blev det min absoluta glitter-favorit: Glitter Mix från Claudia. Det är ett glitterlack med små och stora silver-glitter som reflekterar olika färger (rosa, lila, blått, grönt, gult) beroende på vinkel och har en bas som är skirt rosa, nästan jelly-karaktär.

Vanligtvis brukar jag bara lacka 2 lager med detta lack och då få en del VNL men denna gång blev det 3 med hopp om att undvika VNL, vilket lyckades. Att ha detta lack på naglarna känns som att ha hallon-sorbet med strössel på naglarna, en hel dessert! Hmm, kanske dags för lunch..

3 lager nagellack

Fint, fint, fint på naglarna. Detta lack förtjänar inget annat än en 5:a!

Betyg: 5/5

2 kommentarer:

  1. Och det är ännu finare på! Just detta lack hittade jag på en liten affär utanför Ö-vik, men har även sett Claudia-märket på flera större matvarubutiker. :)

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...