fredag 14 oktober 2011

NYC Times Square Tangerine Creme

Tjohoo! Det är fredag och dags för party-naglar!
Idag kände jag för ett lack som jag inte haft på väldigt länge, och hittade ett lack som jag köpte för nästan 2 år sedan i USA. Om ändå min kärlek till nagellack hade börjat då, tänk alla lack jag kunde ha köpt..

Detta är ett lack från New York color, NYC, som heter Times Square Tangerine Creme. Ett korall-neon-orange jelly-/kräm-lack som är helt underbart att måla på. Täcker okej på två lager nagellack, viss VNL är synlig, och som torkar bra. Detta har lack en färg som för varje gång jag kollar förändras; ibland ser den orange, ibland rosa och ibland korall.

Nu när jag ser det på bild påminner det en hel del om H&M Coral.

2 lager nagellack

Underbar färg och formula, tror det är ett av de första riktigt skrikigt neon-färgade lacken jag köpte.  Bra pensel som är lätt att måla med, vad jag nu märkte var att formulan har en liten tendens att torka när man håller på att måla på - man kan inte dra allt för många gånger med penseln då blir det lite randigt. Men annars ett superlack!

Betyg: 4/5



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...