fredag 7 oktober 2011

Rosa/silver layering

Det gjorde nästan ont i mig i morse när jag skulle göra denna layering, nagellacket sedan innan var fortfarande så fint på naglarna.. Resultatet blev riktigt häftigt så jag är ändå glad att jag gjorde det.

Tanken var då att jag skulle göra en layering med det rosa lacket från Depend tillsammans med ett silver-lack från Mavala, med en önskan om att glittret i det rosa lacket skulle skina genom silver-lacket. Vilket det inte gjorde, men i alla fall.
Layeringen består av två lager nr 218 från Depend och ett tunt lager silver från Mavala. Resultatet blev ljus metallic rosa/lila historia med väldigt mycket ljus och djup. När jag ser det på naglarna har jag svårt att tänka mig att det är ett silver-lack som använts.

Slutresultatet: 2 lager nr 218 och 1 lager silver

 Jag gillar denna kombination, tråkigt bara att silver-lacket gör att slutresultatet ser lite randigt ut och jag kan inte bestämma mig om jag gillar färgen som blev eller om jag inte gör det.. Men det var roligt att testa!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...