lördag 12 november 2011

IsaDora Forest

Choklad-tårta till frukost på fars-dag och dessutom passande naglar till!

Forest från IsaDora är ett brunt skimmer-nagellack med väldigt mörk-svart bas. Med namnet forest trodde jag faktiskt att detta lack skulle ha en aningens grönt i sig, men än har jag inte lyckat se någon sådan nyans. Efter ett tag när jag höll på att måla första lagret insåg jag att lacket hade bred borste jag gillade inte riktigt denna borste, den var svår att navigera och det kom för mycket nagellack, men efter ett tag gick den faktiskt att manövrera. På bilderna ser ni 2 lager nagellack, som torkade väldigt fort!

Två lager Forest

Men det är trots allt (färgen och borsten) ett fint lack som torkar väldigt fort, och det tycker jag förtjänar sina pluspoäng.

Betyg: 3/5



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...