fredag 4 november 2011

MNY nr 265

Freedag!! Idag åker naglarna på en party-makeover!

Idag blir det nr 265, det hallon-röda jelly-nagellacket från MNY med små holo-glitter i sig. I flaskan ser lacket väldigt rött ut  men på naglarna är det ganska skirt, så till en början ser det mest hallon-rosa ut på naglarna. Jag tyckte att två lager räckte. Man kan väl ana liiiiite VNL men inget jag tycker man stör sig av. Lacket var lätt att måla på och torkade normalt.
Det var väldigt svårt att fånga holo-glittrets effekt på naglarna, de är så små och rätt så få att det knappt syntes - det syns mer i flaskan.

Två lager nr 265

Jag vet inte vad det är med mig och skira lack, de har nästan alltid en färg som jag faller stenhårt för. Jag gillar även denna färg, en färg som först ser röd ut men när man tittar extra ser den mörk-rosa ut. Klassisk röd med en twist.

Betyg: 5/5




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...