söndag 18 december 2011

IsaDora Beetle Green

Det blir ett sent inlägg idag, kan säga att jag var rätt seg i morse efter en kväll/natt med massa dans!

Här kommer ett väldigt intressant nagellack, Beetle Green från IsaDora. Ett nagellack som för mig i början inte imponerade alls. Men, så såg jag det i affären nu i veckan och såg en cocktail av svart, grönt, blått och lila. Det var bara tvungen att bli mitt!

På naglarna dock, och på de flesta bilder jag lyckades få, kan man bara se ett grön-svart nagellack som i vissa sken ser blå-svart ut. Lacket har bred pensel, WHYYY?, som jag verkligen inte gillar. På två lager blev det helt opakt och torkar snabbt. Detta lack måste vara ett duokrom med skiftning mellan grönt och blått, men som inte alls är jättetydlig.

Två lager Beetle Green

Ett väldigt fint lack som nästan förstörs av den taskiga penseln, men i alla fall har lacket många plus. Det har en fin och magisk färg som torkar snabbt.

Betyg: 4/5

Här kommer en riktig bildbomb, de två sista bilderna är tagna under en lampa som visa de olika färg-skiftningarna.







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...