torsdag 1 december 2011

Mavala Show Time i affär

Jag höll på att få hjärtstillestånd när jag gick in på Lindex idag och såg att Mavalas nya kollektion fanns där. På Lindex av alla ställen... Jag har länge hållit koll på Åhlens och på Kicks utan lycka.

Första intrycket av kollektionen var dock inte mind blowing, det var bara ett som hade lite holografiskt glitter i sig (vad jag kunde se) och ett annat lack som jag eventuellt kommer att köpa. Detta fick dock komma med hem, Sparkling Blue: ett glitter-lack med större blåa, mindre silver-färgade och mindre koppar-färgade glitter-korn samt pyttesmå blåa glitter-korn.



 Snabb-swatch på papper i två olika ljuslägen, 2 lager lack


2 kommentarer:

  1. Verkligen, längtar tills det hamnar på mina naglar och jag får visa det!

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...