fredag 6 januari 2012

Wet n Wild Party of Five Glitters

Freeedag! Och lång-helg!
Här kommer ett av lacken jag fick i julklapp och det första som jag testade! Jag verkligen älskar konceptet med flerfärgat glitter-lack och jag gillar verkligen hur de glittrar på naglarna, men de är så sjukt svår att fota. Ser mest ut som ett svart glitter-lack. Skulle nog ha väntat tills det blev ljust ute och fota i dagsljus.

Hur som helst, detta är då ett lack från Wet n Wilds Party of Five Glitters, från deras tv-kollektion. Ett glitter-lack med flerfärgade (rosa, blå, gröna, silver-färgade och röda) små och stora glitter. Det är inte jättemycket glitter i lacket så det krävs 2 lager innan man får resultatet nedan, men det är inga problem att stryka på lacket tills man får glittret där man vill ha det.

Två lager Party of Five Glitters

Det är trots allt en fint och härligt lack, det är det första riktigt flerfärgade glitter-lacken jag äger. Jag kommer absolut att testa detta över ett mörkare lack. Stay tuned för en layering!

Betyg: 4/5



En bild tagen under en lampa, här ser man lite tydligare de olika färgerna.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...