onsdag 15 februari 2012

H&M Beige

H&M Beige har ganska stor likhet med H&M Taupe, ett beige-färgat kräm-lack, skillnaden med detta lack är att det innehåller guld-färgat skimmer samt är lite mer röd-tonat (eller så är det mitt minne som spökar). När jag målade på lacket valde jag faktiskt att nöja mig med ett lager, det räckte för att det skulle bli opakt. Inga problem med torktiden heller.


Ett lager Beige

Detta lack har faktiskt det jag saknade när jag hade köpt och testat Taupe: skimmer. Men tyvärr gör skimret att lackets färg går mot fulare snarare än finare, det skulle ha varit silver-skimmer i lacket! Även om färgen gör sig rätt bra på bild kändes det inte bra på naglarna när jag testade det, vilket är väldigt synd.

Detta är det första av de fem lacken jag testar från H&Ms flerpack


Betyg: 3/5



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...