fredag 17 februari 2012

H&M Pink

Vi börjar fredagen med ett lack som inte alls fungerade för mig, det åkte av direkt. Okej, detta var verkligen ingen höjdare på mina naglar. Jag är riktigt besviken, Pink var ett av de lacken som såg finast ut när jag köpte dessa 5 lacken från H&M.

Detta är ett ljusare rosa-/persiko-färgat kräm-nagellack, nästan beiget, med en lite tjockare formula.  På två lager blir lacket opakt men det torkar rätt långsamt. Då naglarna på ena handen hade torkat hade de på andra handen inte alls börjat torka. Lacket var rätt tjockt så man kunde inte måla med tunna lager, så som jag föredrar det.

Två lager Pink

Inget högt betyg från min sida för denna färg och lack, vet inte ens om det har gjort förtjänt för det jag tänker ge det. Jag tror enda anledningen till varför det får en 2a och inte en 1a är för hur fint lacket är i flaskan, haha.. Det rosa skimret syns inte alls på naglarna, men det ser ut att vara ett så fin lack i flaskan, synd! Funkar inte alls på mina naglar..

Detta är det tredje av de fem lacken jag testar från H&Ms flerpack.

Betyg: 2/5

Personligen tycker jag inte detta lack förtjänar några extra bilder, men här kommer det i alla fall två..


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...