fredag 10 februari 2012

Jelly sandwich: Wet n Wild Party of five glitters + Paris Memories nr 254

Så var det fredag igen! Visst blir veckorna bara kortare och kortare?

Jag tänkte jag skulle lyxa till det nu till helgen med en lyx-layering, massor med lager av lack och massor med glitter. Jag köpte aceton idag så jag hoppas det kommer vara lättare än vanligt att ta bort.



För att göra denna layering började jag med ett baslack, sedan ett lager Wet n Wild Party Of Five Glitters, ett lager Paris Memories nr 254 och sedan för att få lite mer dimension på de olika lagren tog jag ett lager av ett vitaktigt lack Paris Memories NHL. Fortsättningsvis tog ett lager Wet n Wild Party Of Five Glitters och avslutade med ett lager Paris Memories nr 254.

Jag kunde inte låta bli att toppa layeringen med ett lager matt-lack över:




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...