måndag 19 mars 2012

H&M Sunset Dreams

Sunset Dreams från H&M är ett orange-färgat kräm-lack som går lite mot brand-orange. Det har mycket pigment i sig och täcker nästan på ett lager, men valde att lägga ett andra då det såg ut som att färgen skulle bli ännu mer tydlig. Formulan var lätt att hantera och två lager var lätt att applicera, kanske något lång torktid.

Två lager Sunset Dreams

 Tyvärr så var denna färg i mina ögon inget speciellt. Jag har nog egentligen lite svårt för orange-färgade nagellack. De jag faktiskt älskar har något mer i sin färg, skimmer eller glitter. I dags-ljus ser färgen nästa neon-korall ut, vilket jag gillar!

Sjukt svårt lack att fota! På bilderna ser det bara korall ut, igen tendens till orange någonstans! Inte ens bilden i dags-ljus gjorde färgen rättvisa..

Betyg: 3/5



2 kommentarer:

  1. Kanske inte unik i sig, men jag gillar den här typen av färger.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Verkligen inte unik! Kommer nog använda den en hel del, men jag hade älskat den om den var mer "neon-ig".

      Radera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...