tisdag 17 april 2012

Gina Tricot Viva Glam

Wow! Är det ett grön-/guld-glitterlack jag har köpt? De första minuterna jag målar på detta lack är jag helt förvirrad. Men på ett positivt sätt.

Viva Glam från Gina Tricot är ett mysterium, men jag skulle vilja säga att det är ett silver-/guld-färgat skimmer-nagellack med lite större struktur. Det är inte så finkornigt som ett skimmer/metallic-lack men inte heller storkornigt som ett glitter-lack, Viva Glam ligger någonstans där emellan. I vissa lägen skimrar lacket även lite grönt, något som blir mer tydligt om man har många lager, misstänker jag. Formulan var lätt att arbeta med och är väldigt täckande. Jag har två lager nagellack på naglarna.

Två lager Viva Glam

Ett väldigt fascinerande nagellack! Och självklart en favorit i mina ögon.

Betyg: 5/5

BILDBOMB!






En bild tagen under lampa samt blixt

2 kommentarer:

  1. Visst är det helt unikt? Och nästan omöjligt att beskriva tycker jag, har ingen aning om hur slutresultatet skapats. ser toppenfint ut på dig!

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...