torsdag 19 april 2012

Viva la Diva nr 70

Det är ett stort frågetecken varför jag inte gjort ett inlägg om detta lack tidigare. Det är ett av de första lacken som gjorde att mitt intresse för nagellack triggades, även om nagellacket bara är 1 år (intresset för nagellack har legat i bakgrunden längre än så).

Nummer 70 från Viva la Diva är ett glitter-lack med blå-/turkos-färgade och grön-färgade glitterkorn. Av någon anledning syns de grön-färgade kornen knappt när man ska fota lacket, även om de gröna och de blå kornen är fördelat 50-50. För bilderna nedan har jag två, ganska flödiga, lager nagellack. Vilket överraskade mig, jag har för mig att jag hade typ 3-4 lager sist jag använde det.

Två lager nagellack

Jag älskar verkligen detta lack, underbara färger och skiftningar. Av någon anledning är det bara det blå-/turkos-färgde glittret som vill reflektera, så lacket ser nästan bara blått ut. Men inget som stör eller så, blått är fint. Det var heller inte fasligt svårt att ta bort. Tummen upp!

Betyg: 5/5


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...