fredag 15 juni 2012

Kleancolor Chunky Holo Fuchsia

Åh härliga fredag, äntligen! Fredag innebär ju holo på naglarna och jag har ett sådant att visa, i alla fall holo i sitt namn (det råder delade meningar om det faktiskt kategoriseras som ett).


Chunky Holo Fuchsia från Kleancolor är ett rosa jelly-lack med holografiskt glitter. Det är väldigt skirt, men jag var bestämd att jag skulle bära detta på naglarna utan något annat lack under. Jag gav upp efter tredje lagret lack och självklart ser man tydlig VNL. Tyvärr torkar detta lack lite långsamt.


Tre lager Chunky Holo Fuchsia

Jag älskar verkligen färgen i detta nagellack! Så väldigt tråkigt att det inte går att använda ensamt, får skaffa ett passande rosa lack att ha under. Måste verkligen göra det för jag vill så gärna kunna använda det utan att behöva måla en massa lager som tar tid att torka.

Betyg: 3/5


2 kommentarer:

  1. Fin färg, och kanonfint skimmer!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja verkligen! Detta kommer att användas flitigt i sommar, över ett rosa lack dock :)

      Radera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...