torsdag 7 juni 2012

Kubiss nr 35

Här kommer verkligen ett sent inlägg, men bättre sent än aldrig!

Nummer 35 från Kubiss är ett väldigt härligt rött krämlack. Kanske lite skirt men täcker ändå på 2 lager, men då kunde jag ana lite VNL så jag valde att lägga ett extra lager. Formulan var en dröm att hantera, på första lagret kunde man se att lacket gärna lade sig ojämt. Något som med fler lager inte syns. Bra torktid dessutom.

När jag stod i affären och skulle köpa detta lack var jag helt övertygad om att det var ett duokromatiskt nagellack. Men efter att ha sett det på naglarna nu är jag inte lika säker. I vissa lägen kunde jag tydligt se att lacket skimrar ibland orange och ibland rosa. Något som på bilderna inte vill visa sig lika tydligt.

Tre lager nagellack

Ååh, det är så vackert. Så vacker färg och lyster!Vet egentligen inget som var fel med detta lack. Eventuellt den smala penseln, men det var ingen "big deal".

Betyg: 4/5







Ser det inte lite duokromt ut?



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...