tisdag 3 juli 2012

Nytt

Förra veckan kom det ett väldigt spännande och efterlängtat paket innehållandes bland annat nagellack från Kubiss. Det känns verkligen jättekul eftersom jag verkligen gillade de lack jag hade testat samt att Kubiss inte säljs där jag bor.

Nummer 38 och 64

Nummer 38 är ett bubbelgums-rosa krämnagellack och nummer 64 är ett grön-turkost skimmernagellack (på undersidan kan jag ana duokroma egenskaper, could this be??).

Nummer 70, 71 och 72

Nummer 71 är ett  ljusrosa krämnagellack, 71 är ett ljusturkost (nästan mint) krämnagellack med vitt skimmer i och nummer 72 är ett beiget/vitt/gult krämnagellack med guldskimmer i.

Nummer 73 och 74

Nummer 73 är ett tegelfärgat rosa krämnagellack och 74 är ett tokneonigt korall/orange/rosa nagellack, förmodligen ett jelly-nagellack.

Jag ser verkligen fram emot att testa dessa, alla ser så spännande och fina ut men mest ser jag fram emot att testa 64 och 74.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...