torsdag 6 september 2012

Kubiss nr 73

Det var verkligen inte min mening att lämna bloggen helt tom, har insett att jag måste börja tidsinställa lite inlägg för att hinna med. Mina dagar har sett ut följande: jobb, ta sig hem, slänga i sig mat, se på Robinson (vääääldigt viktigt!), laga mat till lunchlåda och sen lägga sig för att kunna ta sig upp på morgonen. Men, jag trivs som fisket i vattnet med det jag håller på med så jag har gärna det där schemat! I morgon har jag dock tänkt göra naglarna fin för helgen, så då får ni se en aktuell manikyr.

Tillbaka till lacket, som bloggen faktiskt handlar om. Det har kommit till nummer 73 från Kubiss, ett korall/persiko-färgat nagellack. En färg mellan rosa, korall och orange, men en hint av brandorange. Väldig svår att beskriva. Formulan på lacket var väldigt krämigt med en tendens till att vara lite tjockt, vilket gjorde det svårt att få det jämt. Tre lager behövdes för att få det någorlunda jämt.

Tre lager nagellack

Det här var en härlig färg! Jag gillar den skarpt, både i flaskan och på naglarna. Tyvärr var formulan lite väl krämig, på gränsen till tjock vilket gjorde det svårt att få jämt och krävde 3 lager.

Betyg: 3/5



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...