måndag 1 oktober 2012

H&M Blue

Vad vore mer passande än att visa Blue från H&M på en (blue) måndag? Kan inte komma på något som skulle kunna vara mer passande. Blue är ett denim-blått jelly-lack med diskret skimmer i, väldigt vackert. Detta var inte min förhandstippade favorit i set:et om 5 lack från H&M, men helt klart en av mina favoriter nu.
När jag började måla detta lack på naglarna tänkte jag "hjälp..", det såg så skirt ut, men faktum är att två lager räckte för att få det opakt. Jag blev väldigt förvånad! Två lager totalt alltså, normal torktid.

Två lager Blue

Jag tror detta kommer bli ett av mina favoritlack denna höst. En mörkare färg med väldigt trevlig formula och spännande finnish (skimmer).

Till en helt annan observation, det är första oktober?! Redan?..

Betyg: 4/5

2 kommentarer:

  1. Ooh ja, färgen i sig såg inte så spännande ut i flaskan men på naglarna.. Wow!

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...