onsdag 21 november 2012

Hema nr 841

Nummer 841 från Hema är ett väldigt spännande lack, dock inte min favoritfärg. Det är ett grönt krämlack med skimmer, ett skimmer som inte tar över lackets finish, det ser ändå krämigt ut. På bilderna ser ni ett ganska flödigt lager som täcker väldigt bra och torkar snabbt.

Ett lager nagellack

Hade det endast varit formulan jag skulle betygsätta hade det blivit en 5a, men nu betygsätter jag färgen också och grönt är inte riktigt min favoritfärg. denna var dock väldigt fin med skimret osv, totalt en 4a.

Betyg: 4/5

2 kommentarer:

  1. Snygg färg! En fråga: Hur gör du för att få in din bloggadress i fotona? Använder du något bildredigeringsprogram? Nyfiken, efetrsom jag själv skulle vilja göra det....

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag gör det med Photoshop, tror man kan göra liknande med Gimp som är gratis.

      Radera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...