söndag 30 december 2012

American Apparel Neon Coral

Detta var det första av de tre American Apparel-lacken som jag testade, och jag blev verkligen inte besviken! Neon Coral från American Apparel är ett tokneonigt nagellack i orange/korall (namnet säger korall men jag skulle vilja säga orange istället). Det har alla egenskaper som ett neonlack ska ha: det är knepigt att måla på (blir lätt stripigt) och torkar halvmatt. På bilderna ser ni två lager som torkade snabbt, och man kan tyvärr i vissa lägen ana lite stripig VNL (synligt mer på bilderna än IRL).

Två lager Neon Coral


Ett helt gudomligt nagellack som jag verkligen inte ångrar att jag köpte. Det är skrikigt neonigt och jag älskar det verkligen, utomhus blir lacket på naglarna som lampor.

Betyg: 5/5


3 kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...