torsdag 13 december 2012

WIP Galaxy

Redan lucia, jösses vad tiden går! 

Galaxy från WIP, det andra lacket från Urban Outfitters, är ett väldigt spännande lack. Det är ett duokromt flakelack med svart/grå bas och som skimrar lila, rött, rosa, orange. Innan jag själv testade lacket tyckte jag det såg väldigt skirt ut, men 3 lager gör det ändå väldigt opakt, tyvärr blir torktiden något långsam på grund av antalet lager.

Tre lager Galaxy

 Detta var verkligen ett lack i min smak, när jag testade det minns jag hur besviken jag var på det (framför allt på formulan) men nu är det endast det vackra i lacket som jag kommer ihåg. På bilderna ser lacket mestadels lila ut, något som verkligen förvånade, eftersom lacket i flaskan ser mer rött ut än lila. Hur som, ett väldigt fint lack!

Betyg: 4/5

 

2 kommentarer:

  1. Jättefin färg! Synd att den var så skir..Men gillar den duokroma effekten! :) //Sara

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det är verkligen en jättefin färg, och faktiskt inte så skir som jag först fasade. Ledsen för långsamt svar.. God jul! :)

      Radera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...