fredag 8 februari 2013

Essence Shopping Trip in Soho

FREDAG! Äntligen, det är alltid lika underbart med fredagar!

Shopping trip in Soho från Essence är ett bubbelgumsrosa krämlack med rosa/lila/blå-aktigt skimmer. Detta är ett dubbellack som kommer med ett tillhörande rosa flake-överlack, mer om det i ett senare inlägg. Ett väldigt trevligt lack som täcker på två lager och bra torktid, varken lång eller kort. Av de Essence lack jag har testat har formulan varit väldigt trevlig, och de har alltid så underbara namn.

Två lager Shopping Trip in Soho

 Ett väldigt trevligt lack. Essences lack är faktiskt lack som jag skulle vilja äga och testa fler av, jag har endast bra intryck av dem. Tråkigt att de endast säljs utomlands, vad jag vet - det är kanske ett tecken på att jag böra åk utomlands lite mer.

Betyg: 4/5


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...